lipca 13, 2018

Placement #1



Placement
A więc w końcu się doczekałam I oficjalnie 4 czerwca dostłam swój placement (tak wiem szybka jestem jeżeli chodzi o pisanie posta). Wiadomo czerwiec-w szkole już się prawie nic nie robi, ale miałam wystawianie ocen do 20 czerwca, więc uwierzcie lub nie ale nadal miałam sporo prac i projektów do skończenia. Jest to trochę mniej istotne ale no nadal, dlatego moja mama postanowiła poczekać z tą informacją aż się upewni, że na pewno nie zawalę swoich ocen przez inf. O placemencie. Ale to nie wszystko kiedy dostała maila najpierw zadzwoniła do Olki aby upewnić się, że nie będzie mi przykro z powodu stanu do, którego lecę xd. Pomijając już sam fakt, że WA był jednym ze stanów,do których chciałam jechać.I w taki o to sposób byłam ostatnią osobą, która się o tym dowiedziała. 

Byłam już w tramwaju i wracałam sobie spokojnie do domu i dzwonie do mojej mamy żeby zapytać się czy nie mam czegoś przypadkiem kupić do jedzenia w drodze powrotnej. No i wtedy moja mam się mnie pyta ”Ania siedzisz spokojnie? Nie masz nic na jutro do szkoły? Żadnych sprawdzianów? Kartkówek? Wszystko masz zrobione tak?”. Wiadomo powiedziałam, że tak tak wszystko mam zrobione, nic na jutro nie mam (chociaż wszyscy wiemy, że to nie prawda) . I pytam się ”Ale o co Ci chodzi?” No i wtedy moja mama mi mówi ” dostałaś placement jedziesz do Waszyngtonu, wszystko masz w mailu już Ci go wysłałam. Cieszysz się?”. No i w taki o to sposób się o tym dowiedziałam (szkoły nie zawaliłam, jakby ktoś się zastanawiał).

Lecę do Anacortes, WA. Jest to niewielkie, urokliwe miasteczko, które ma około 18tys mieszkańców. Moja hrodzinka składa się z hmamy, htaty i hsiostry, która jest 03, więc o 2 lata młodsza. Jetsem też ich pierwszą Exchange studentką. Mam jeszcze jedną hsiostrę, ale ona mieszka w CA i jest już dorosła. Będę mieć psa, kota i sześć kurczaków, na szczęście kurczaki mieszkają na dworze. Będę mieć swój pokój, który właśnie remontują i jak tylko skończą wyślą mi zdjęcia.

Wylatuję 22 sierpnia z Poznania do Frankfurtu i tam razem z chłopakiem z Wrocławia, który też leci na wymianę do WA lecimy do Seattle. Moja hrodzinka już planuje jechać na camping po moim przyjeździe.

Szkołę zaczynam 7 września, więc dość późno, ale nie narzekam na dłuższe wakacje. Szkoła liczy ok. 1tys uczniów i dosłownie w tej chwili jest odnawiana i budowana. Do szkoły będzie mnie i hsiostre zawozić hmama lub będę jeździć autobusem. Aczkolwiek niezbyt długo bo Savannah (siostra) w styczniu kończy 16 lat i dostanie swój samochód i prawo jazdy.

Wiadomo musiałam przejrzeć wszystkie dostępne źródła z inf. o Anacortes. Tak więc na Instagramie natrafiłam na dziewczynę z Norwegi, która była Exchange studentem w moim mieście i chodziła do tego samego liceum. Napisałam do niej, jesteśmy w kontakcie i będzie mi pomagać spakować ubrania na tamtą pogodę.


ig:anpetryk  & alexpetryko
sc: olka4567 & anka2580

Ania

9 komentarzy:

  1. Twój polski jest ok, co chcesz? :D przynajmniej naturalnie się czyta :) dalej mnie to bawi, że młodsi od nas ludzie będą nas wozić do szkoły xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że u nas tak nie ma. Ja bym chętnie jeździła do szkoły autem zamiast autobusem, który nie zawsze przyjedzie xd

      Usuń
  2. Kurczę to zabawne ze dziewczyna o 2 lata od nas młodsza będzie Cię wozić do szkoły podczas kiedy ty nie bedziesz mogła prowadzić XD fajnie, że nie bedziesz musiała lecieć sama tylko lecisz z tym chłopkiem😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej jak się zgubimy na lotnisku we Frankfurcie to razem, a nie samemu.

      Usuń
  3. Na zdjęciach miasteczko wygląda prześlicznie, góry, zatoka, no i to wyspa. Moi hości też gdzieś mnie zabierają po przyjeździe, ale nie wiem jeszcze gdzie, bo to niespodzianka XD Twój polski jest dobry, nie masz się czego obawiać. Na grupie podrzuciłam Ci jeszcze pewien pomocny link ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Chyba nigdy nie przestanę Ci za to dziękować xd

      Usuń
  4. A czy twoja siostra już dostała placement?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dostała, właśnie szykuje posta. Powinien niedługo być na blogu.

      Usuń

Copyright © 2016 Twins in America , Blogger