lipca 28, 2018

Gifts for host family

Wyjazd się zbliża wielkimi krokami i już udało mi się skompletować wszystkie prezenty dla rodzinki. Na początku miałam miały problem, ale dzięki pomocy Weroniki udało mi się znaleźć prezenty.

Hostom kupiłam książkę jako wspólny prezent. W torbę zapakuję wszystkie prezenty dla nich i dla host siostry. Do tego jeszcze kupiłam foremki do pierogów.

Host mama
Jest to kosmetyczka z łowieckim motywem, brelok do kluczy i kubek.




Host tata
Dla host taty kupiłam bluzkę z kogutem, brelok do kluczy i kubek.
Host siostra
Kupiłam mały portfelik, zestaw ołówków,bransoletkę lilou, ale trochę inną niż na zdjęciu.

 Jakiś miesiąc temu dowiedziałam się, że także będę miała okazje uczestniczyć w amerykańskim weselu we wrzeniu, dlatego też postanowiłam także dla nich kupić prezent ślubny, ponieważ jest to bliska rodzina host mamy, a mianowicie jej brat. Jest to książka kucharska i wyszywany zestaw małych serwetek z małym polskim akcentem.

Będziemy także odwiedzać dziadków host mamy i host taty, więc dla nich też postanowiłam kupić mały upominek. Dla obydwu dziadków kupiłam takie same kubki. Babciom kupiłam chusty ludowe góralskie ale dwa inne kolory. Jednej kremowy, a dla drugiej biały.
Mały upominek dla koordynatorki
Torba materiałowa i mały notesik z motywem łowieckim.
Do prezentów zamierzam dokupić jeszcze słodycze, lecz nie wiem jeszcze dokładnie jakie, ale wśród nich na pewno znajdą się pierniki toruńskie.


Książki udało mi się kupić w bardzo dobrej cenie, ale ze względu na ich wagę wysłałam je paczką do Stanów Zjednoczonych tydzień temu.
Większość prezentów kupowałam ze strony internetowej FOLKSTAR.
Produkty są naprawdę dobrej jakości i są warte swojej ceny 😊
Książkę znajdziecie tutaj.

Alex

2 komentarze:

  1. Piękne są te motywy ludowe. Też myślałam o kubkach, ale kiedyś z jakichś wakacji wiozłam kubek i pękł mi w walizce, więc wolałam nie ryzykować. Fajnie z tym weselem, zobaczysz, jak to u nich wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem bardzo fajne prezenty!! 😍 I serio sama, aż mi wstyd, nie pomyślałam by kupić coś dla koordynatorki 😅

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Twins in America , Blogger